
 

Дневни лист Курир објавио 2. децембра 2013. на насловним странама штампаног и Online 

издања монструозну измишљотину и тешку клевету. ”Син атентатора на Бориса Тадића 

запослен као шеф кабинета министра”. 

Даље, од 21. маја 2009, када сам извео протест у Председништву Србије, о чему су домаћи и 

страни медији помно извештавали, без обзира што ниједна изречена и написана реч није 

истинита, Курир објављује искључиво моје фотографије из 2004. снимљене док сам био 80 дана 

у штрајку глађу пред Народном Супштином Републике Србије. Циљ и намера Курира су јасни: 

да ме овако изгладнелог и измученог читаоцима и Јавности представи што је могуће више 

грђим. 

Ово није неморал, није непрофесионализам, или било која друга именица или придев које 

обележавају лоше новинарство, већ Медијско Хулиганство. 

Оваквим извештањем Курир није нарушио само тачку 5. Кодекса Новинара Србије, већ Кодекс 

у целости, наругао се свим својим колегама и поново Намерно и Вољно тешко обмануо своје 

читаоце и Јавност у Србији и Свету. 

Исти наслов и садржај текста пренео је и дневни лист АЛО, позивајући се на извор. 

У ниједном државном документу, па ни у медијима, мој протест у Председништву Србије 21. 

маја 2009. никада није био квалификован као Атентат или Покушај Атентата на Председника 

Републике Србије. 

Без обзира и на противправну Пресуду (о свему овоме о том, потом), Суд је изрекао јединствену 

казну затвора у трајању од 25 месеци за два кривична дела: 1) Изазивање опште опасности и 

2) Недозвољено држање оружја и и експлозивних материјала. 

Љубазно молим Комисију за Жалбе да Куриру изрекне одговарајућу меру према правила 

Савета за Штампу. 

С поштовањем, 

Драган Марић 

 


