
Tabloid je pozvan 

  

Pismo iz Prištine: ko su i šta rade srpske sluge albanske 

propagande na Kosovu? 

  

Lažu na srpskom, slikaju se na albanskom 

  

Kosovska (albanska) vlada u Prištini otvoreno se ruga 

zahtevu međunarodne zajednice da u srpska zajednica 

ima svoj televizijski kanal. Da bi zadovoljila formu, ali 

ne i suštinu, Tačijeva vlast je osnovala Radio televiziju 

Kosova (RTK) na srpskom jeziku i tamo zaposlila 

najgore diletante, nemoralne poluinteligente i zalutale 

lumpenproletere, spremne da glorifikuju i ovu lažnu 

državu i njene samozvane vođe. Tabloidov izvor u 

Prištini, poslao je svoje viđenje stanja u marionetskoj 

Radio televiziji Kosova. Redakcija bez skraćenja prenosi 

njegov tekst. 

  

... 

  

O neverovatnim dešavajima na RTK 2, tačnije, 

novoosnovanom TV programu Radio-televizije Kosova na 

srpskom jeziku, mogao bi se napisati kriminalni roman. Šta 

je uopšte RTK 2? Naime, takozvana međunarodna zajednica 

je na inicijativu Društva novinara Kosova i Metohije 

(DNIKM) i Udruženja novinara Srbije (UNS) inicirala 

otvaranje nezavisnog kanala na srpskom jeziku. Izdajnička 

samostalna stranka (SLS) sa predsednikom Slobodanom 

Petrovićem, bivšim portirom u kulturnom centru „Boro i 

Ramiz" u Prištini, a sadašnjim zamenikom premijera 

Hašima Tačija, podržala je u Skupštini Kosova da se srpski 

kanal pripoji Radio-televiziji Kosova (RTK), koja je poznata 



po najcrnjim lažima o ubistvima albanske dece, i izazvala 

masovni pogrom nad Srbima 2004. godine.    

Tu perverznu i antisrpsku ideju podržao je i Petar 

Miletić, anonimni, propali novinarčić, lokalnog kalibra, 

sadašnji potpredsednik Skupštine Kosova koji je inače od 

albanskih institucija zadužen da nadzire i cenzuriše taj 

virtuelni program. Oko 10% budžeta RTK, što je oko 

110.000 evra mesečno, trebalo bi da se ulaže u program na 

srpskom, ali stvarnost je očajna, pare se kradu nemilice.  

Što kroz nameštene nabavke, što kroz beskrupolozno 

upošljavanje članova porodice Joksimović, njihovih 

rođala i trabanata. Albanci su napravili kablovski kanal 

koji se vidi samo u nekim srpskim sredinama, Srbi ga 

uglavnom ne gledaju, na internetu ga nema, a služi kao 

paravan za pranje novca i upošljavanje ljudi s manjkom 

inteligencije ili obrazovanja.  
Za direktora ovog monstruoznog projekta postavljen je 

čovek koji slovi za izdajnika srpskog naroda, a pamte ga i 

Albanci kao tužnog beskičmenjaka koji je jedno vreme 

koristio i Miloševićevom RTS, kao marginalni, lokalni 

novinarčić, nepismen čovek koji je pod sumnjivim 

okolnostima, pod stare dane, diplomirao novinarstvo u 

Kosovskoj Mitrovici. Godine 1999, i ranije, kao istaknuti 

član SPS-a, dizao je hajku na Albance, ali sada je njihov 

najbliži saradnik, koji se trudi da medijski blati i pomaže na 

taj način gašenju gasi srpskih institucija na Kosovu i 

Metohiji.  

Kažu i Albanci za njega da "po ličnoj potrebi menja 

četničku kokardu i albanskog orla na grudima". Među 

kolegama je poznat kao lažov i bolesnik, koji godinama vara 

pristojnu i smernu suprugu sa izvesnom Aleksandrom 

Jovanović, koja je jedva završila srednju školu, a u starom 

sistemu je dobila i psihijatrijsku dijagnozu, što se pažljivo 



krije od javnosti. Svoju švalerku je zaposlio kao urednicu 

deska RTK 2, a ona maltertira sve kolege koje su takođe 

rođaci ili prijatelji Žarka ili kosovskih moćnika. Ona urniše 

pogotovo žene, o čemu priča cela Priština. Nije tajna da je 

novinarka RTK 2 Sonja Ristić završila na psihijatrijskom 

lečenju jer je imala slom živaca od torture kojoj su je izložili 

manijaci Aleksandra Jovanović i Žarko Joksimović, a 

nedavno je ta ugledna i nagrađivana novinarka dala otkaz. 

Međutim, nisu oni vrh piramide zla. Iza svega stoji generalni 

direktor RTK Mentor Šalja, i njegova zamenica Anamari 

Repić koja je kobajagi Srpkinja a javno proklinje sve što je 

srpsko a veliča ubice Srba, kako i ne bi kada skoro nema 

albanskog političara na Kosovu koji zna da je spremna na 

intimu sa svakim za položaj i oko 5.000 evra koliko 

nezvanično prima, samo osnovna neto plata joj je 1.800 evra 

(a gde su devizne dnevnice, i krađa preko „tala" za nabavku 

programa, po sistemu pola meni, pola tebi, kao i mesta u 

albanskim upravnim odborima?).  

Kupila je Anamarija od svoje impozantne plate stanove u 

Budvi i Beogradu. Što na svoja, što na tuđa imena. Po 

inkasiranju ne zaostaju ni Žarko Joksimović  i njegova 

životna manijakalna pratilja Aleksandra Jovanović. U ekipi 

su i Aleksandar Bojanić i njegova žena Ana Jorgić. Prvu 

ženu i dvoje dece taj bivši robijaš ostavio je bez alimentacije 

u užoj Srbiji, zna se i da je tukao do krvi zbog čega se 

razveo, a sada ne izdržava prethodnu iako mu je sa srednjom 

školom, i robijaškom „diplomom" plata više od 1.000 evra, 

a kažu i da hiljade evra izvlači i na javnim nabavkama, kao i 

kroz dnevnicu i plate svoje nove žene Ane Jorgić. 

Potvrdu da nije osuđivan je lažirao. U ekipi ovih opasnih 

lopova je i Marija Milijić, trećerazredna novinarka iz Niša 

koja je izbačena sa katedre psihologije u Nišu jer je dekan 

ustanovio da je nemoralni, nevaspitani psihopata sa 



bipolarnim poremećajem. Nju neosnovano smatraju 

najobučenijim kadrom, iako nema nikakav fakultet iza sebe, 

a ni iskustvo osim rada na petorazrednoj niškoj lokalnoj 

televiziji. Specijalitet joj je da  za RTK 2 ide da izveštava iz 

rodnog Niša i da uzima 150 evra deviznih dnevnica po danu, 

kao da je u stranoj zemlji a ne kod kuće. I to je moguće, jer 

igra važnu ulogu: uporno poriče da su otetim Srbima 1999. 

godine na Kosovu vađeni organi, pa je glavni kadar za 

izdajnicu koju Albanci rado plaćaju ali i preziru. Kolege 

pričaju da   je došla iz Niša nedavno, a da se toliko ulizuje 

Albancima da koristi svaku priliku da se verbalno ispovraća 

po svemu što predstavlja Srbiju i srpstvo.  

Uz nju lepo ide i novinarčić koji u Srbiji ne bi bio ni kafe 

kuvarica na TV B 92, večiti student ekonomije Marko 

Zakić, koji je zadužen da u programu forsira antisrpske 

sadržaje, uz takođe srednjoškolca zanatske škole Siniše 

Kostića koji je godinama prodavao srpsko ime i prezime 

Radio Kforu za nešto manje od 2.000 evra mesečno, kako bi 

učestvovao u zaglupljivanju srpskog naroda.  

Tu je i autentična izdajnica, Milica Stojanović, sestra 

gradonačelnika Gračanice, Branimira Stojanovića, koja u 

Gračanici viče da je Kosovo Srbija, ali, dok uređuje vesti u 

RTK, za velike pare, onda je Kosovo nezavisna država. Tu 

se pojavila i izvesna Tatjana Slavić koju je Radio Kfor 

isterao pošto im se smučilo njeno asocijalno i problematično 

ponašanje.  

U društvu potkupljenih i prodatih prodatih duša je i 

Marija Stanojković, mlada, zgodna novinarka koja je 

švalerka pomenutog portira, a sadašnjeg zamenika premijera 

Kosova, Slobodana Petrovića. Srpska javnost bi se 

iznenadila i činjenicom da web sajt TV Kosova, pored 

žigola Anamari Repić, Ivana Novakovića, za albanski 

novac radi i Andrija Igić, dopisnik RTS-a s Kosova! O 



svemu tome je u više medijskih nastupa govorio osvedočeni 

profesionalac, izbačeni glavni i odgovorni urednik RTK 2, 

Zoran Ćulafić, koji je preduzeo sve mere da pomenuti 

banditi odgovaraju. 

Da je Srbija ozbiljna zemlja sve bi ih optužila za 

veleizdaju i zabranila bi im da prelaze administrativnu liniju 

koju ti izdajnici nazivaju granicom.  
 


