
 

Поштовани, 

информативни портал "Озон прес" је у тексту под насловом "Радојевићева кадровска решења", 

објављеном у суботу, 22. септембра 2014. године, употребио фотографију наше продукције, за 

коју претходно није тражио сагласност редакције Гласа западне Србије. Та слика је објављена 

у нашем тексту "Стевановић: тачно је да СПС дугује за грејање, неплатише возе јахте", 3. јула 

2014. године. 

То није први пут да наведени медиј злоупотребљава и користи наше фотографије и текстове 

без сагласности. 

Тиме је прекршен Одељак IX (Поштовање ауторства) у тачкама 1. и 2. Кодекса новинара Србије. 

Како ово није први пут да портал „Озон прес“ користи наше фотографије и текстове у оригиналу 

или са незнатним изменама, без претходно прибављене сагласности и навођења извора и 

имена аутора, обраћамо се Савету за жалбу у циљу заштите ауторских права и новинарске 

етике. 

Напомињемо да је новинар Гласа западне Србије једини био присутан када је фотографија 

направљена и наша редакција једина поседује оригиналне фотографије. 

 

  

 


