
Kompanija „Adria Media Group“ podnela je Savetu za štampu dve odvojene žalbe protiv portala 

„Teleprompter.rs“. Imajući u vidu to da se obe žalbe odnose na jedan tekst, Savet za štampu ovaj 

odgovor može tumačiti kao jedinstven odgovor na obe žalbe. 

Izuzetno je interesantno kada se dnevni list „Kurir“, odnosno izdavač „Adria Media Group“, žali 

Savetu za štampu zbog kršenja Kodeksa novinara Srbije. Ako neko iza sebe ima istoriju kršenja 

Kodeksa novinara Srbije, to je onda list „Kurir“. 

„Kurir“ tvrdi da je portal „Teleprompter.rs“ prekršio tačku 4. odeljak 1 Kodeksa novinara Srbije 

(Istinitost izveštavanja) u kojem se navodi „da je obaveza novinara da tačno, objektivno, potpuno i 

blagovremeno izvesti o događajima od interesa za javnost“… 

Kompletan odgovor portala Teleprompter u prilogu 

 


