
Poštovani, 

21.9.2015. u kasnim večernjim satima na našoj Fejsbuk (Južna Srbija Info) stranici dobili smo 

obaveštenje da će sednica Komisije za žalbe biti održana u četvrtak, 24. septembra u 18 sati u 

prostorijama Saveta za štampu. Imeđu ostalih razmatraće se i žalba Ringier Axel Springer-Južna 

Srbija Info. 

U prilogu koje je Ringier Axel Springer dostavio Savetu za štampu navodi se da je naš portal "Južna 

Srbija Info" prekršio Odredbu 3. poglavlja Istinitosti izveštavanja Kodeksa novinara republike Srbije 

glasi: *"Novinar je dužan da naznači izvor informacije koju prenosi."* 

Kako je u "spornom" tekstu naveden izvor informacije, a to je u tom trenutku bio portal "Srbija 

Danas", smatramo da nismo prekršili navedenu odredbu i da eventualnu odgovornost snosi neko 

drugi. Uredno smo naveli izvor informacije-teksta i izvor fotografije. 

Ove činjenice govore da ne možemo da snosimo bilo kakve konsekvence, jer nismo mogli da znamo 

ko je originalni autor teksta. 

Takođe iz Ringier Axel Springer (Blica) nas niko nije opomenuo, skrenuo pažnju, mada tvrde (opet 

na Fejsbuku) da su nas obavestili pre deset dana, što je potpuno neistinito. 

Portal Južna Srbija Info ima svoje mail adrese koje su dostupne svima. 

Smatramo da će Komisija za žalbe, čija je sednica zakazana za 24.9.2015. 

uzeti u obzir naše navode i odbaciti žalbu Ringier Axel Springera. 

U prilogu dopis Ringier Axel Springera Komisiji za žalbe. 

*Zdravko Stojnić* 

*ovlašćeno lice za Južnu Srbiju Info* 

 


