
Komisiji za žalbe Saveta za štampu podnosim 

Žalbu protiv dnevnog lista "Kurir" 

povodom teksta "Borko angažovao prevaranta da mu napravi sajt?" koji je objavljen u štampanom 

izdanju tog lista 16.09.2015. godine i na internet portalu tog lista, na adresi: 

http://www.kurir.rs/vesti/politika/ortaci-borko-stefanovic-angazovao-prevaranta-da-mu-napravi-sajt-

clanak-1933731... 

Kompletna žalba u prilogu 

 


