
Поштовани, 

Директор и главни уредник "Вечерњих новости" Радомир Ратко Дмитровић је у свом тексту под 

насловом "Лажи Телевизије Н1" објављеном 12.11.2015. године на сајту "Вечерњих новости" 

изнео низ неистина о мени, попут оне како "никад нисам био уредник у Новостима" и да ме је у 

"уредника произвео Ћосић (Југослав Н1)". 

Иако сам благовремено упутио писани одговор редакцији "Вечерњих новости", они су одбили 

да га објаве, чиме сматрам да су грубо прекршили Кодекс, оспоривши ми законско право на 

одговор. 

Зато и упућујем ову жалбу Савету за штампу у нади да ће је размотрити и што пре решити. 

Срђан Шкоро 

П.С. 

У прилогу достављам линк са спорним Дмитровићевим текстом, као и у посебном мејлу мој 

одговор који сам упутио "Вечерњим новостима" 

 

 


