
Poštovani, 

„Južne vesti” su uputile zahtev za objavljivanje ispravke informacije objavljene u „Politici” u tekstu 

pod naslovom „Kako zaraditi 45.000 dolara preštampavanjem starih tekstova”. U ovom tekstu je 

navedeno da je ovaj portal primio 61.800 dolara od Fonda za partnerstvo i transparentnost. 

Redakcija je primila ovu ispravku 11. januara 2016. godine i već sutradan je objavljena u 

štampanom izdanju našeg lista. Kolege iz Južnih vesti će se uveriti da je njihova ispravka objavljena 

12. januara na sedmoj strani „Politike”, u rubrici „Društvo”. U prilogu je faksimil te stranice. Bilo je 

dakle samo potrebno da urednik „Južnih vesti” Predrag Blagojević prelista izdanje „Politike” 

12.januara. Umesto toga, Blagojević se poziva na tekst koji je naša redakcija objavila tri dana 

kasnije „Na vaše uvrede mogu da odgovorim samo brojkama”, tačnije na antrfile objavljen uz tekst 

pod naslovom „Koliko novca su dobile Južne vesti”. U tom delu teksta objasnila sam da je u bazi 

podataka koje sam koristila navedeno da je ovaj portal dobio dva puta po 30.900 dolara i to 2011. i 

2012. godine. Kao dokaze dostavljamo primerak štampanog izdanja „Politike” od 12. januara i 

„printskrin” jedne od stranica baze podataka američkog Fondacija centra čije smo podatke koristili 

prilikom pisanja tekstova. 

Pozdrav, 

Jelena Popadić 

 


