
DEMANTI  

 

u vezi objave od 19.05.2016. godine 

 

Naslov: DIREKTOR YUTA NIJE OSUDIO TURISTIČKU AGENCIJU SOLE AZUR 

 

U vezi obajve članka od 17.05.2016. godine, koji je Srpski telegraf objavio u izdanju br. 46, rubrika 

vesti pod nadnaslovom „Direktor Jute osuđuje postupak turističke agencije Sole Azur“ i naslovom 

„Sramota kako varaju turiste“, u skladu sa čl. 83. stav 1. Zakona o javnom informisanju i medijima, 

turistička agencija Sole Azur izjavljuje: 

- Netačni su navodi Srpskog telegrafa da je direktor YUTA osudio turističku agenciju Sole 

Azur. 

- Netačni su navodi Srpskog telegrafa da je direktor YUTA dao bilo kakvu izjavu u negativnom 

kontekstu dovodeći istu u vezu sa turističkom agencijom Sole Azur. 

- Netačni su navodi Srpskog telegrafa da je turistička agencija Sole Azur na bilo koji način 

prevarila putnike. 

 

Napomena:  

Uz demanti je potrebno da objavite i fotografiju u prilogu. 

Takođe, potrebno je da demanti objavite sadržajno kako vam je i dostavljen, u istoj rubrici, u istom 

delu medija, u istom izdanju, na istoj stranici, sa istom opremom, kao što je bila objavljena informacija 

u odnosu na koju odgovaramo, pod navedenim naslovom,  uz oznaku "odgovor. 

 

 


