
 
 

ЈП „Кикинда“  
  
               Иђошки пут бр. 4 
               23300 Кикинда 
 
    
          Прима: Савет за штампу 

           
      Француска 5/7 
                                                                               11000 Београд 

              
  

ЖАЛБА      
        

Поштовани, 

Спорни текст због ког вам се обраћамо објављен је у „Блицу“, 07. јуна 2016. на страни 33, под 
насловом „Комуналци платили да се сними филм о њиховој фирми“.  

Неистинити су наводи  у тексту да „писарница не постоји у организационој шеми ЈП „Кикинда“ 
због чега новинарка „Блица“ није могла да нам достави питања. Указујемо да писарница 
постоји у ЈП „Кикинда“ и налази се у организационој шеми у Сектору Правних послова, 
комерцијале, људских ресурса и БЗНР-а као одељење архиве и писарнице. Напомињемо да 
су сви медији до сада питања о пословању јавног предузећа слали путем писарнице и 
добијали одговоре. 

У тексту је, такође, наведено даје повереник за информације уважио жалбу локалне 
телевизије ВК и наложио ЈП „Кикинда“ да у року од пет дана доставимо тражене информације 
(копије свих уговора са ТВ Рубин, као и информацију колико је до сада исплаћено тој медијској 
кући.  

Истичемо да је ова информација неистинита, јер је решењем повереника за информације 
наложено да се достави картица промета за 2015. годину за домаћинства и документа о 
примљеним субвенцијама и наменском утрошку истих за 2015. годину, што смо ми и учинили у 
законском року. Повереник није наложио да доставимо информације везане за ТВ Рубин. 
Напомињемо да смо ми ове информације ипак доставили другим медијима по њиховом 
писменом захтеву, али не прихватамо да званична докумената достављамо преко е-маила и 
на основу телефонских позива. 

Нетачни су и наводи да „руководство, с директором Данилом Фурунџићем на челу, не жели да 
коментарише такво трошење новца из буџета док локлна власт промовише штедњу.“ 
Напомињемо да су све информације које су новинари тражили о пословању ЈП „Кикинда“  



 
 

достављене у законски предвиђеном року, а да од руководства тим поводом нико никада није 
тражио изјаву и коментар. 

Тврдимо да наводи у поменутом тексту нису тачни о чему смо два пута информисали „Блиц“ 
који и поред тога није објавио наш деманти.  

Молимо да размотрите нашу жалбу. 

 

У Кикинди, 

15.07.2016. 

          МирославаОбадић 

          PR ЈП „Кикинда“ 

           

 

 


