
 

 

 
 
 
Одговор на жалбу Драгољуба Зиндовића на текст  Службено возило 
 

1. Кодекси 1,2,3 и 5 нису прекршени 
Бројни сведоци, секретарица председника и возач посведочили су да председник 
општине Драгољуб Зиндовић својевољно користи службено возило, да возач који је  
заедужен аутомобилом . Доказ за то је и случај када се потегла прича да је  председник 
општине слупао аутомобил на службени пут није отишао са возачем који је остао у 
Пријепољу а у изјави медијима рекао да је разлог за то смењење трошкова и дневница. 
То је апсолутна неистина, јер је г Зиндовић у Београду боравио више дана,службено али 
не и са службеним возачем. Тек пре  10 дана Општинско веће променило је одлуку у којој 
сада стоји да општински аутомобил могу возити и функционери.Молим Савет да  
прибави ту одлуку јер већ месецима председник општине не дозвољава медијима да 
присуствују седницама Већа, нити да било ко достави закључке са истих медијима, што 
је несхватљиво. У прилог Вам шаљемо захтеве у којима смо тражили да нам доставе 
информације али  од почетка Напредњачка власт у Пријепољу спречава и гуши 
информације тако да никада ни један одговор нисмо добили из кабинета председника. 
Молимо Вас да доставе евиденцију бар Вама и уверите се да возач није био на 
службеном путу.  
 

2. Кодекс 1,2,3 и 5 није прекршен 
Апсолутно је нетачно да смо г Зиндовића позвали тек пошто смо објавили текст. 
Санджак Хабер а затим и Курир као ударну вест  лансирали су под насловом текст 
,, EKSKLUZIVNO! PREDSEDNIK OPŠTINE PRIJEPOLJE SLUPAO ŠKODU OD 20.000€! 
VOZIO JE SAM! (http://sandzakhaber.net/ekskluzivno-predsednik-opstine-prijepolje-
slupao-skodu-od-20-000e-vozio-je-sam/ )„(у прилогу принсткрин вести). Текст је 
емитован око 11 часова. Наше колеге од 11 сати до 15 часова  покушавали су да 
добију  г Зиндовића на телефон али је он одбијао позиве или прекидао везу. 
Напокон се јавио око 15 часова на наш непознат број који смо искористили и на 
питање колегинице одговорио је псовкама и увредама након чега је поново 
прекинуо везу. 
Текст  ГЗС ни у ком делу није тврдио да је Зиндовић разбио аутомобил, чак и у 
наслову. 
У тексту такође нисмо тврдили да је то учинио, и пренели смо све изворе до којих 
смо успели да дођемо. Курир је поподне повукао текст , и објавио деманти који 
смо преузели и објавили га у склопу истог текста. 
(http://www.glaszapadnesrbije.rs/vest373392.html) 
 
Докази: 
О свему што наводимо постоје трагови и забелешке у разним облицима, а имена 
нисмо објавили да би заштитили раднике и службенике од освете и шиканирања 

http://www.glaszapadnesrbije.rs/vest373392.html


 

 

и који су у страху. Дакле они су нас замолили да им не наводимо имена али ће у 
случају судског спора бити сведоци. 
Жао нам је ако је породица стрепела због свега, али све ове недоумице и аферу  г 
Зиндовић не би имао да је имао нормалну комуникацију са медијима, да се јавио 
на телефонске позиве или задужио некога да нас обавести да вест коју је 
емитовао Курир и Хабер није тачна. Понављамо ГЗС је у најблажем облику пренео 
вест и ПОСЛЕДЊИ од свих медија чекајући одговор од Зиндовића. Апсолутно је 
јасно да је одговорност на г Зиндовићу и да је ГЗС све учинио да вест буде што 
тачнија, да не уноси панику и дезинформације. 
Међутим сматрамо да г Зиндовић срачунато кидише само на ГЗС са намером да 
нас ућутка и застраши. Ако је на некога требао да се жали онда је то Саџак 
хабер или Курир који је преузео текст од Хабера у склопу са 
насловом(EKSKLUZIVNO! PREDSEDNIK OPŠTINE PRIJEPOLJE SLUPAO ŠKODU OD 
20.000€! VOZIO JE SAM!). 
На жалост у овај притисак и ,,ујдурму“ против ГЗС укључени су и поједини 
чланови Савета који вечерас одлучују  о жалби г Зиндовића. 
 

Поштовани, захтевамо да се из одлучивања искључе Стојан Марковић и Петар Јеремић 
који су у одређеном пословном односу са  Драгољубом Зиндовићем будући да је са њима 
потписао решење о учешћу у комисији за пројектно финансирање медија у Пријепољу. 
Постоји сумња да је жалбу у целости писао председавајући Стојан Марковић који већ 
дуже времена на разне начине ради на рушењу угледа Гласа западне Србије.Као доказ у 
прилогу се налазе новине чији је Марковић оснивач и у којима је ГЗС назвао 
рекеташима. Достављамо Вам примерак новина којима је оснивач Стојан Марковић и 
које су БЕСПЛАТНО дељење у Пријепољу 26.27 и 28 од стране СНС активиста и у којима 
се на не примерен начин износе неистине против наше куће. Како објаснити да је 
поменути лист у Чачку био у продаји под именом Чачанске новине бр 518, а у 
Пријепољу под називом Озон пресс бр 5 ??? Како када и које новине  су до сада могле 
или објављивале коментаре у штампаном издању??  Неприхватљиво, непрофесионално 
понашање човека који , на жалост, председава Саветом и има намеру да одлучује о нама. 
Предраг Јеремић је у директном сукобу са ГЗС. Он је у телефонском позиву власнику 
ГЗС опсовао мајку, а затим се извинио читаоцима али не и власнику ГЗС. 
Поштовани пријатељи, на крају морам да кажем уз дужно поштовање свима Вама, 
бесмислена су новинарска удружења и организације у којима су такви као поменути, и 
слични њима, високи функционери. 
Гвозден Николић 
ГЗС 

 
 
 
 
 


