

# „Пиштаљка” реаговала благовремено

У „Политици” од суботе, 18. марта 2017. године, на страни 4, објављен је текст под насловом „У пословима с 'Енергопројектом' Србија оштећена за више од 5,2 милиона евра”, у којем се нетачно помиње сајт „Пиштаљка”, чији сам главни и одговорни уредник.

У чланку се, између осталог, наводи да је Министарство спољних послова на све могуће начине покушавало да спречи објављивање уговора са „Енергопројектом” који је „Пиштаљка” тражила и додаје: „Иако је министарство на крају доставило тражени уговор, уредништво 'Пиштаљке' из неког разлога напрасно је изгубило интересовање да читав случај истражи докраја и открије шта се заиста крије иза овог мутног посла”.

Та тврдња је потпуно нетачна. Као главни уредник „Пиштаљке”, од Министарства спољних послова у новембру 2013. године тражио сам да ми доставе уговор с „Енергопројектом”, што је генерални секретар тог министарства Слободан Вукчевић одбио, позивајући се на став „Енергопројекта” (генералног директора Владимира Миловановића) да ми уговор не треба дати. Пошто је повереник за информације од јавног значаја усвојио моју жалбу и наложио Министарству спољних послова да ми достави спорни уговор, чланак о сумњивом послу између министарства и Енергопројекта објавио сам на сајту „Пиштаљке” фебруара 2014. године, са свим документима. Наредног дана, и лист „Ало” је пренео овај мој текст.

Владимир Радомировић