
Poštovani,  

Dnevni list DANAS, inače meni drag i omiljen, 10. januara 2019. u svom štampanom izdanju objavio 

je tekst pod naslovom „Krivična protiv Zukorlića“ autorice kolegice Slađane Novosel. 

U tom tekstu, namjerno ili nenamjerno, Sandžak TV čiji sam zakonski zastupnik, indirektno je 

predstavljena u jako negativanom kontekstu, kao TV koja služi samo jednoj politici, neobjektivnom i 

pristrasnom, te medijem koji ne zastupa javni interes već interes jedne političke partije i td. Mi se 

zapravo snažno borimo protiv takvih medija, kojih je na žalost sve više. 

Pasus 2: Nedavno je lider SPP i narodni poslanik Muamer Zukorlić, na svojoj Sandžak Televiziji... 

Pored toga, što je autor teksta, na žalost, tendenciozno, iz njoj poznatih razloga, STV željela u gore 

navedenom kontekstu, ona, kao i Dnevni list Danas su prekršili Kodeks novinara Srbije član 1: 

Istinitost izvještavanja, jer je netačna informacija da je Sandžak TV u vlasništvu Muamera Zukorlića, 

što se može utvrditi na APR-u na sledećem linku: 

http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterpriseWebSearchWeb/Details/Details?beid=1055151&rnd=6003981

0D82DA3AEE940B62CAC80678D95292C32 gdje je jedini vlasnik Ferid Bulić, i jedini zakonski 

zastupnik, moja malenkost, Salahudin Fetić.  

Radi istine, tačno je da je Muamer Zukorlić kao rektor Internacionalnog univerziteta, utemeljitelj i 

osnivač tada TV Universa kao dio Fakulteta za žurnalistiku, koja kasnije mijenja ime u TV Sandžak, 

zbog čega smo ponosni i na čemu smo mu zahvalni. Ali akademik Zukorlić nije niti vlasnik niti ima 

uređivačke ingerencije niti uticaje, kako bi se objavilo ovakvo nešto. 

Radi istine, također, da stvar bude još gora, novinar se jako dobro čuva kada govori o Radio televiziji 

Novi Pazar, koja je do skoro i de jure, ali i de fakto u vlasništvu čelnika lokalne samouprave u Novom 

Pazaru (do polovine 2018 gradonačelnik Biševac je bio vlasnik RTVNP). Kada se govori o vezi bivšeg 

gradonačelnika Mahmutovića sa ovom televizijom koristi se termin „TV bliska vladajućoj opciji“, iako 

ista dobija sada već četvrtu godinu 90% sredstava Grada opredijeljenih medijima, tačnije oko 40.000 

eura mjesečno. 

Zbog objavljene neistine, čime je našem ugledu nanešena šteta, očekujem osudu Savjeta za štampu i 

izvinjenje Dnevnog lista Danas zbog ovakvog postupanja. 

 

Salahudin Fetić, direktor Sandžak Televizije 


