
Kad medijski nepismenjakovići 

zlonamjerno manipulišu tuđim vijestima 

Od 

sandzacke 

-  

31/01/2019  

0 

90 

 

Podijelite s drugima na Facebooku! 

 

Tweet na Twitteru! 

 

 

Dvojac Salahudin Fetić – Usame Zukorlić koji stoji iza propagandnog servisa Muamera 

Zukorlića pod nazivom Sandžak PRESS prenio je jučer objavu portala Sandžačke novine 

originalno objavljenu pod naslovom “PITAMO IMAMOVIĆA: Zašto je SDA sa Čedom i 

Šešeljom jedina ostala u skupštinskoj sali?”. 

Iako je tekst integralno prenijet uz napomenu da je riječ o vijesti objavljenoj na portalu 

Sandžačke novine, naslov je zlonamjerno izmijenjen u dnevnopolitičke svrhe obračuna sa 

http://www.sandzacke.rs/author/sandzacke/
http://www.sandzacke.rs/vijesti/sandzak/kad-medijski-nepismenjakovici-zlonamjerno-manipulisu-tudjim-vijestima/#respond
https://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fwww.sandzacke.rs%2Fvijesti%2Fsandzak%2Fkad-medijski-nepismenjakovici-zlonamjerno-manipulisu-tudjim-vijestima%2F
https://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fwww.sandzacke.rs%2Fvijesti%2Fsandzak%2Fkad-medijski-nepismenjakovici-zlonamjerno-manipulisu-tudjim-vijestima%2F
https://twitter.com/intent/tweet?text=Kad+medijski+nepismenjakovi%C4%87i+zlonamjerno+manipuli%C5%A1u+tu%C4%91im+vijestima&url=http%3A%2F%2Fwww.sandzacke.rs%2Fvijesti%2Fsandzak%2Fkad-medijski-nepismenjakovici-zlonamjerno-manipulisu-tudjim-vijestima%2F&via=Sand%C5%BEa%C4%8Dke+novine
https://twitter.com/intent/tweet?text=Kad+medijski+nepismenjakovi%C4%87i+zlonamjerno+manipuli%C5%A1u+tu%C4%91im+vijestima&url=http%3A%2F%2Fwww.sandzacke.rs%2Fvijesti%2Fsandzak%2Fkad-medijski-nepismenjakovici-zlonamjerno-manipulisu-tudjim-vijestima%2F&via=Sand%C5%BEa%C4%8Dke+novine


političkim neistomišljenicima, pa je objava na Sandžak PRESS-u naslovljena sa “Džudžo 

postavlja pitanje: Zašto je SDA sa Čedom i Šešeljom jedina ostala u skupštinskoj sali?”. 

Screenshot teksta objavljenog na Sandžakpresu  

Također, u rečenici koja je naknadno dopisana od strane pomenutog dvojca navodi se da je 

portal Sandžačke novine u vlasništvu Esada Džudža, predsjednika Bošnjačkog nacionlnog 

vijeća, što je notorna laž i budalaština koju ovaj skup medijskih nepismenjakovića godinama 

ponavlja nadajući se da će 100 puta izgovorena laž postati istina. 

Inače ovo je redovna praksa ovog propagandno-huškačko-pljuvačkog projekta koji se 

finansira novcem Islamske zajednice i sredstvima dijaspore a u službi je jednog čovjeka i 

njegove politike, njegovog idejnog tvorca i osnivača Muamera Zukorlića. 



Screenshot originalne objave na portalu Sandžačke novine  

Godinama ovaj dvojac zagađuje medijski prostor Sandžaka svojim podmetanjima i 

izmišljotinama a u posljednje vrijeme glavna noćna mora im je upravo portal Sandžačke 

novine zbog totalnog raskrinkavanja stvarne suštine političkog djelovanja njihovog gazde 

Muamera Zukorlića. 

Sandžakne novine su postale omiljena meta napada Zukorlićeva propagandne mašinerije jer 

su shvatili da jedina prava opasnost za njihovu subverzivnu djelatnost dolazi od našeg 

portala. Ovi medijski vazali nikako ne mogu da shvate da neki medij može biti slobodan i 

nezavistan kao što su to Sandžačke novine. 



Gazda i šegrti: Muamer Zukorlić, Salahudin Fetić i Usame Zukorlić  

Tužakanja Savetu za štampu i edukacija Zukorlićevih botova da to čine za svaku objavu 

Sandžačkih novina koja im nije po volji postali su omiljeni hobi dvojca Fetić-Zukorlić. 

Tako je Usame Zukorlić u jednoj od žalbi Savetu za štampu u novinarsku profesiju uveo novi 

profil – putopisni novinar, lažno se predstavljajući kao novinar koji piše reportaže sa 

putovanja iako u Sandžaku a i šire niko do sada nije vidio ni jedan objavljeni tekst ovog 

“putopisca”. Čak je i u zgradu Bošnjačkog nacionalnog vijeća pokušao doslovno upasti 

predstavljajući se kao akreditovani novinar, ali je uredno vraćen sa varta jer o tome nije imao 

dokaza. 



 

Usame Zukorlić stoji i iza fantomskog Sandžačkog udruženja novinara koje koristi kao 

pokriće u lažnom predstavljanju sebe kao novinara. Ono što je interesantno je da ovo 

udruženje čiji je zastupnik Usame ne priznaje bosanski jezik pa tako u registru ovog 

udruženja stoji odrednica “bošnjački jezik” u odeljku naziva na jeziku nacionalne manjine. 

Treba napomenuti da se protiv Salahudina Fetića, vlasnika domena i jednog od urednika 

portala Sandžak PRESS vodi na desetine sudskih procesa zbog klevetanja i lažnih tekstova 

koji su objavljeni na ovom sajtu. Fetić je godinama unazad izbjegavao sudsku odgovornost 

negirajući svoju povezanost sa Sandžakpresom, ali je u jednom od sudskih procesa 

dokumentovano da je on vlasnik domena sandzakpress.net i da je elektronskim putem plaćao 

naknadu za registraciju domena i hosting usluge za pomenuti web sajt. 

IZVORSandzacke.rs 

 

 

http://pretraga2.apr.gov.rs/AssociationPublicWebSearch/Details/Details?beid=8449264&rnd=C5C50EF4EE8793E3E8AD9A83534F3FF822016DB0
http://www.sandzacke.rs/vijesti/sandzak/kad-medijski-nepismenjakovici-zlonamjerno-manipulisu-tudjim-vijestima/

	Kad medijski nepismenjakovići zlonamjerno manipulišu tuđim vijestima

