
  

Poštovani, 

 
U navedemo danu su tri televizije objavile prilog od preko 4 minuta koji vam je u prilogu i 
koji su preneli portali belami.rs i tvzonaplus.rs Pored očiglednih neslaganja, prilog na kraju 
iznosi gomilu neutemeljenih tvrdnji iz mog privatnog života, gde sam optužen za utaju 
poreza i koriste neke izvore sa terena i neka istraživanja. Nikad nisam pozvan da me bilo ko 
od njih pita bilo šta vezano za te privatne stvari koje sam izneo. Denatij im je poslat, na isti 
su odgovorili odbijanjem. Demantij nikad nije objavljen. Demantij se nije bavio mojim 
političkim stavovima već isključivo je imao osvrt na nedokumentovanu satanizaciju mog 
privatnog dela života. Ovaj prilog sa ova dva potrala je deljen po društvenim mrežama i 
nanosi mi ličnu, emotivnu i ljudsku štetu u svakom smislu te reči.  

U prilozima je printscreen sa APR-a gde se vide odluke regostratora u kojima se vidi da 
nisam u upravljačkoj strukturi kluba koji se spominje već samo stručno lice, organizator i 
trener, a prvo Volonter. 

Srđan Nonić 

Linkovi ka prilozima: http://www.belami.rs/video-neutemeljene-prozivke-medija/ 

https://tvzonaplus.rs/saopstenje-tri-regionalne-niske-televizije-video/saopstenje-tri-
regionalne-niske-televizije/ 

 

 

 

http://www.belami.rs/video-neutemeljene-prozivke-medija/
https://tvzonaplus.rs/saopstenje-tri-regionalne-niske-televizije-video/saopstenje-tri-regionalne-niske-televizije/
https://tvzonaplus.rs/saopstenje-tri-regionalne-niske-televizije-video/saopstenje-tri-regionalne-niske-televizije/

