
Uvaženi članovi Saveta za štampu, 
  
Ivan Radovanović je apsolutno zloupotrebio pravo na odgovor, jer se samo u onom delu 
koji smo objavili bavi tekstom „Beba“ Slaviše Lekića, gde je na dva mesta pomenut, pa 
smo taj deo i objavili. Uz to, njegov tekst je pun uvreda pa ga zbog poštovanja Kodeksa 
novinara nismo objavili. Dodali smo da je kolumnista Informera jer on svoje kolumne 
objavljuje na sajtu, ponekad i u štampanom izdanju tog tabloida. Čak je i ovaj tekst koji 
smo mu navodno cenzurisali, objavio na Informerovom sajtu. Ako neko objavljuje 
kolumne na sajtu Informera on je, bez obzira koliko to bilo neprijatno zvanje – 
kolumnista Informera. 
  
Srdačno, Dragoljub Petrović, glavni urednik Danasa 
 


