
 

MEDIJSKA MREŽA DOO BEOGRAD - STARI GRAD 
Trg Nikole Pašića 7/II 
11103 Beograd 4 
 

 

 

- V.D. Glavnom uredniku Darku Ljubenoviću ili direktoru Katarini Martić ili  

  drugom licu koje obavlja funkciju odgovornog urednika internet stranice  

  https://www.republika.rs/ 

 

  

         RADOMIR LAZOVIĆ iz Beograda, ispred Inicijative Ne da(vi)mo Beograd preko punomoćnika, 

advokata Dragaš Vladimira iz Beograda, Kralja Muilutina 4 podnosi 

  

  

ZAHTEV 

za objavljivanje odgovora na informaciju 

  

         Molim da bez odlaganja, u skladu sa da odredbama članova 83., 96. i 97. Zakona o javnom 

informisanju i medijima ("Sl. glasnik RS", br. 83/2014, 58/2015 i 12/2016 - autentično tumačenje), 

povodom teksta naslovljenog “VELJIN GANG! SRAMNO: Šolakovi mediji i opozicioni poslanici brane 

monstruma da udare na vlast!” potpisanog: „AUTOR: REPUBLIKA“ bez eksplicitnog navođenja autora, i 

objavljenog 18.10.2022. godine na adresi:  

https://www.republika.rs/vesti/tema-dana/390032/veljin-gang-sramno-solakovi-mediji-i-opozicioni-

poslanici-brane-monstruma-da-udare-na-vlast (pristupljeno 15.11.2022. g.)  

objavite u integralnom obliku, na stranici https://www.republika.rs/ odgovor koji dostavljam u prilogu, sa 

isticanjem pojedinih reči kako je to u odgovoru i učinjeno. 

  

         Ukoliko ne postupite u skladu sa ovim zahtevom, ovlašćen sam da protiv vas i pravnog lica koje je 

osnivač internet sajta telegraf.rs, pokrenem odgovarajuće sudske postupke, kako radi objavljivanja 

odgovora, tako i radi naknade materijalne i nematerijalne štete. 

          

PRILOG: - Punomoćje 

               - Odgovor na informacije 

  

 U Beogradu, dana 15.11.2022. g. 

Za Radomira Lazovića 

punomoćnik 

  

_________________ 

 



ODGOVOR NA INFORMACIJE 

objavljene na sajtu https://www.republika.rs/ 

 

 

Dana 18.10.2022. godine, objavili ste tekst pod naslovom “VELJIN GANG! SRAMNO: Šolakovi mediji i 

opozicioni poslanici brane monstruma da udare na vlast!” potpisanog: „AUTOR: REPUBLIKA“ bez 

eksplicitnog navođenja autora, a koji sadrži informacije koje nisu tačne. S obzirom na iznete tvrdnje, a u 

skladu sa odredbama Zakona o javnom informisanju i medijima, molim da objavite sledeći tekst:  

 

Radomir Lazović, šef poslaničke grupe Zeleno-levi klub, Ne davimo Beograd, Moramo, nije član, niti 

pripadnik nikakvog ganga, a naročito ne klana Veljka Belivuka, kako naslov insinuira, niti je to ikada bio. 

Iznoseći ove skandalozne tvrdnje, svesno i tendenciozno ste zloupotrebili funkciju novinara i javnog glasila 

kako biste izmanipulisali javnost.  

 

Povod za ovakve beskrupulozne tvrdnje je govor Radomira Lazovića u Narodnoj skupštini Republike Srbije 

gde je ukazao na činjenicu da su čak tri osobe javno govorile o tome da je država organizovala fantomsko 

rušenje u Hercegovačkoj ulici 2016. godine. Prvo je predsednik Aleksandar Vučić priznao da je najviši vrh 

gradske vlasti, na čijem čelu je u tom trenutku bio Siniša Mali, organizovao rušenje. Zatim je u šef smene 

Dežurne službe policije prilikom rušenja u Savamali Goran Stamenković to potvrdio, da bi i Veljko Belivuk 

govorio o tome da je država umešana u rušenje. Lazović je tražio od Republičke javne tužiteljke Zagorke 

Dolovac objašnjenje šta će uraditi povodom ovih tvrdnji.  

Kako se radi o veoma značajnom događaju i kršenju zakona koje su organizovali najviši državni organi, 

smatramo da je u najvišem javnom interesu da se ovaj slučaj, a još važnije uloga pojedinačnih državnih 

funkcionera poput Siniše Malog, u potpunosti razotkrije.  

Povezivanje onih koji zahtevaju razrešenje slučaja sa kriminalnom organizacijom Veljka Belivuka je način 

da se javnost izmanipuliše i sakrije istina o ovom događaju.  

Potpuno nam je jasno da se vlast, preko tabloida potput Srpskog telegrafa, u ovom slučaju služi taktikom 

napad je najbolja odbrana, ali nije poslanik Zeleno-levog kluba, Ne davimo Beograd, niti su drugi pomenuti 

poslanici opozicije ti koji imaju bilo kakav kontakt sa Veljkom Belivukom, već pojedini članovi vladajuće 

garniture.   

 

Smatramo da ste spornim člankom svesno i tendenciozno zloupotrebili funkciju novinara i obmanuli 

javnost. O aktivnostima Zeleno-levog poslaničkog kluba, Ne davimo Beograd niste izveštavali na istinit, 

objektivan i profesionalan način, a niste tražili ni izjavu ili komentar druge strane. Stoga vas molimo da, u 

skladu sa zakonom, objavite ovaj odgovor.  

 

 

 

 


