
Poštovani  

Šaljemo Vam demanti  na tekst ,,Todorović obilato nagradio Gvozdena i sinove sa preko 4 miliona dinara 

u kojem tendenciozno iznosite neistine sa ciljem da kriminalizujete vlasnika GZS i njegovu porodicu 

aludirajući da su uradili nešto protiv zakonito. Istina je sledeća 

Gvozden i sinovi  nisu dobili niti nagrađeni sa ,,preko 4 miliona dinara“ . 

Sredstva na konkursu koji je raspisao Grad Čačak dobila je produkcija GZS,4N i Novinska agencija RINA. 

Po visini sredstava koju je tročlana komisija opredelila za ove produkcije  koja su posebna preduzeća i čiji 

vlasnici jesu Gvozden i sinovi nalazi se na ČETVRTOM MESTU iako Spadaju u najveće redakcije van 

Beograda. 

Rang lista izgleda ovako, i zasluženo su im odobrena sredstva: 

1. TV Galaksija  oko 6 000 000 sa produkcijama i skupštinskim prenosima 

2. TV Telemark  oko 5 000 000 sa televizijom portalom i skupštinskim prenosima 

3. TV Lav oko 4,500 000 sa televizijom,portalom i skupštinskim prenosima 

4. GZS,novinska agencija RINA,4N   3.100 000 dinara 

5. Moja TV     2 400 000 

Ostali manji mediji , uglavnom se radi o portalima dobili su sredstva u visini od 10 do 600 hiljada 

dinara. 

Dakle kao što vidite , a lako je proverljivo radi se o neistini koju u paketu sa najuvredljivijim 

komentarima i medijskim linčom plasirate u javnost. 

Tražimo da na naslovnoj strani gde ste objavili netačnu vest objavite demanti, U protivnom 

moraćemo ukoliko nastavite sa neistinama i ponižavajućim komentarima da podnesemo 

odgovarajuće tužbe. 

Redakcija Glasa zapadnne Srbije 

 


