
SAVET ZA ŠTAMPU 

Komisija za žalbe 

Br.159 

24.4.2025. 

Beograd 

ZAPISNIK 

Sa 158. sednice Komisije za žalbe, održane 24.4.2025. godine u 18 sati u Pres centru UNS-a. 

Prisutni svi članovi Komisije: Milena Vasić, Nadežda Budimović, Jelena Petković, Filip 

Švarm, Ana Martinoli, Jelka Jovanović, Olivera Milošević, Zlatko Čobović, Tamara Skrozza, 

Rodoljub Šabić i Sanja Pavlović. 

Ostali prisutni: Danica Đokić (Slavko Ćuruvija fondacija), Bojana Milovanović (Fonet), 

Nemanja Marinović i Darko Gligorijević (Zoomer), Snežana Repac, podnositeljka žalbe i 

Gordana Novaković, generalna sekretarka Saveta za štampu 

 

  Dnevni red: 

. 

1.Razmatranje žalbe Marka Marjanovića na tekstove objavljene na portalu „Kurir.rs“ 

2. Razmatranje žalbe Marka Marjanovića na tekst objavljen na portalu „Politika.rs“ 

3.Razmatranje žalbe Svetlane Milunović zbog neobjavjivanja demanttija na portalu „Glas 

zapadne Srbije“ 

4.Razmatranje žalbe Bojane Savović na tekst objavljen na portalui „Alo.rs“ 

5.Razmatranje druge žalbe Bojane Savović na tekst objavljen na portalu „Alo.rs“ 

6.Razmatranje žalbe Bojane Savović na tekst objavljen na portalu „Informer.rs“ 

7. Razmatranje žalbe Nemanje Marinovića na tekst objavljen na portalu „Informer.rs“ 

8.Razmatranje žalbe Nemanje Šarovića na tekst objavljen na portalu „Danas.rs“ 

9. Razmatranje žalbe Zlatka Čobovića na tekstove objavljene na portalima 

„Blic.rs“,“Novosti.rs“,“NIN.rs“,“Alo.rs“,“Politika.rs“ i „Informer.rs“ 

10. Razmatranje žalbe Ivane Stevanović na tekstove objavljene na portalima „Alo.rs“, 

„Novosti.rs“, „Informer.rs“ i „Politika.rs“ 

11.Razmatranje žalbe Snežane Repac na tekstove objavljene u dnevnim novinama „Srpski 

telegaf“ i na portalu „Republika.rs“ 

 

1.Advokat Marka Marjanovića (poznatog na društvenoj mreži  X pod imenom Kristl Met 

Dejmon), podneo je žalbu zbog teksotva u kojima je žalilac opisan kao „Đilasov tviteraš“, 

koji poziva na državni udar i potvđuje da će ubiti Vučića, verujući da je prekršeno više tačaka 

Kodeksa iz poglavlja: istinitost izveštavanja, Nezavisnost od uticaja Odgovornost novinara, 

Poštovanje dostojanstva i Poštovanje privatnosti. Nadežda Budimović  je, u toku rasprave, 

rekla da žalilac, kao aktivista, ima pravo da bude grublji i da koristi teže izraze u odbrani 

svoje teze, ali da se „Kurir“bavio time šta stoji šta iza njegovih reči i učitavao razne sadržaje, 

ne razlikujući pretpostavke i nagađanja od činjenica, kao i da se u tekstovima koriste 

uobičajene floskule koje se stalno koriste protiv ljudi sa kojima mediji žele da se obračunaju. 

Dodala je i da se u odgovoru na žalbu netačno navodi da je napisao da potvrđuje da će „ga 

ubiti“ , jer u tekstu piše da potvđuje da će „biti“ državnog udara. Zlatko Čobović je rekao da 



„ovo je tvoje poslednje veče“ nije pretnja i da su novinari mogli da pozovu i pitaju 

Marjanovića da pojasni na šta je zaista mislio, tako da je prekršena i tačka Kodeksa koja se 

odnosi na obavezu konsultovanja više izvora. Rodoljub Šabić se saglasio sa njim, dodajući da 

mi nemamo u zakonu preciziran pojam pretnje, ali da kada neko napiše „ovo je tvoje zadnje 

veče“, to može da se odnosi i na to da mu je zadnje veče na funkciji koju obavlja, a ne 

poslednji dan života. Sanja Pavlović je rekla da bi trebalo razrešiti dilemu da li se prekršaj 

tačke 3 poglavlja V može utvrditi u ovim slučaju, odnosno da li je potrebno da to bude 

„kontinirano zlonamerno narušavanje reputacije“ ili su dva teksta dovoljna da se smatra da je 

ta tačke prekršena. Olivera Milošević je rekla da nije uslov da ima više tekstova, zato i stoji 

„ili“, dok je Tamara Skrozza rekla da to treba procenjivati od slučaja do slučaja, a Jelka 

Jovanović da misli da u ovom slučaju jeste prekršena i ta tačka. Filip Švarm je rekao da će biti 

uzdržan prilokom glasanja o obe žalbe Marka Marjanovića, jer ne može da odlučuje 

nepristrasno. Reč je o čoveku koji vodi hajke protiv novinara i saradnika „Vremena“, vređa i 

neke druge ljude, koristi neprimeren rečnik, objavljuje privatne podatke... Istakao je da je ovo, 

na neki način izrugivanje Savetu, jer se čovek koji objavljuje takve stvari sada žali da mu je 

narušena privatnost objavljivanjem fotografije i dodao da je inače saglasan da je Kodeks 

prekršen, ali da, iz razloga koje je naveo, neće glasati. Ana Martinoli je ukazala na to da se 

često zaboravlja da je i prostor društvenih mreža javni prostor i da i to podrazumeva neku 

dodatnu odgovornost. Način na koji žalitelj komunicira dodatno podiže tenzije, targerira 

drugu stranu i ne doprinosi kvalitetu komunikacije koji je neophodan da ne bismo imali 

ovakve tekstove. Jelena Petković se saglasila sa ovim i rekla da nema povrede prava na 

privatnost u ovom slučaju. Rodoljub Šabić je rekao da je, po Kodeksu, stvar jasna - 

objavljivanje nečijih fotografija bez dozvole jeste povreda privatnosti. Zlatko Čobović je 

podsetio da Komisija odlučuje o ovom konkretnom slučaju i da to ne treba vezuvati za ono što 

je on objavljivao, te da će se o tome odlučivait kada se i ako neko bude žalio na to. Komisija 

je sa deset glasova za i jednim uzdržanim odlučila da su prekršene tačke 1 i 2 poglavlja I, 

tačka 2 Poglavlja II, tačke 1, 2 i 3 Poglavlja III, tačka 3 poglavlja V i tačka 3 Poglavlja VIII. 

Za prekršaj tačke 1 Poglavlja VI (zaštita privatnosti) glasalo je šest članova Komisije, četiri su 

bila protiv, a jedan uzdržan, pa za odluku nije bilo potrebnih sedam glasova. 

2. U žalbi na tekst koji je objavio portal “Politika.rs“, a koji je sličan tekstovima na koje se 

odnosila prethodna žalba, navedeno je da su objavljene informacije činjenično netačne, jer 

žalitelj nije politički opozicioni aktivista i nigde nije pozivao na nasilje, a predstavljeno je kao 

da je to uradio. Time su, po mišljenju advokata, prekršene iste odredbe kao i u prethodnom 

slučaju. Iz rasprave i odlučivanja bila je izuzeta Olivera Milošević, zaposlena u „Politici“. U 

kraćoj raspravi, Milena Vasić je rekla da u ovom slučaju nije prekršeno pravo na privatnost, 

kao ni tačka koja se odnosi na nenanošenje štete ugledu i dostojanstvu ličnosti, jer je objavljen 

samo jedan tekst, dok je Nadežda Budimović dodala da je, kao i u prethodnom slučaju, 

prekršena tačka 3 Poglavlja VIII, jer nema više izvora. Komisija je, nakon toga, sa devet 

glasova za i jednim uzdržanim odlučila da su prekršene tačke 1 i 2 poglavlja I, tačka 2 

poglavlja 2, tačke 1, 2 i 3 Poglavlja III i tačka 3 Poglavlja VIII.  

3. Svetlana Milunović podnela je žalbu zbog toga što portal nije objavio demantije koje je 

podnela na dva teksta objavljena istog dana, koja se odnose na dešavanja u Predškolskoj 

ustanovi „Radost“ u Čačku. U žalbi je navela da joj je redakcija odgovorila da se javi 

uredniku, kao i da im dostavi imena svih zaposlenih u ustanovi koji su članovi plenuma, kako 

bi objavili odgovor. Milena Vasić je istakla da je redakcija morala da objavi odgovore i 

posebno ukazala na to da je nedopustiv način na koji je redakcija uslovljavala žaliteljku. Filip 



Švarm se saglasio sa tim da su novinari bili dužni da na oba teksta objave odgovore ili 

reagovanja, svejedno. Nadežda Budimović je kritikovala način na koji se redakcija obratila 

žaliteljki, jer je od nje tražila da se javi glavnom uredniku da joj on objasni kako da „upodobi“ 

tekst demantija, što je poptuno neuobičajena praksa. Komisija je, nakon rasprave, jednoglasno 

odlučila da je prekršena tačka 6 poglavlja III. 

4, 5. i 6. O žalbama javne tužiteljke Bojane Savović na portale „Alo“ i „Informer“ Komisija je 

vodila objedinjenu raspravu. Oba portala su objavila vest o protestu ispred Palate pravde u 

Beogradu kom je prisustvovala i Savović. „Informer“ je prisutne na skupu nazvao „Šolakovim 

i opozicionim tužiocima“, dok je Savović na portalu „Alo“ označena kao „jedan od glavnih 

pokretača blokada u Srbiji“, koja je na „poziciju došla nakon žute reforme pravosuđa“. U 

drugom tekstu „Alo“, protiv kojeg je Savović uložila žalbu, navedeno je da je „sabotirala istragu 

u EPS-u“. Jelka Jovanović  je rekla da je samo kvalifikacija „opoziciona javna tužiteljka“ 

dovoljna da se vidi da je u pitanju prekršaj Kodeksa, dok je Milena Vasić rekla da ne može ni 

da zamisli kako se oseća neko o kome se iz dana u dan objavljuju ovakvi tekstovi. Jelena 

Petković naglasila je da je reč o nastavku kampanje protiv tužiteljke i da uvek treba imati na 

omu da ovakvo targeiranje ličnosti može imati posledica po njihovu bezbednost. Ona je ukazala 

i na to da je jedan od tekstova na portalu „Alo.rs“ prenet sa drugog portala, na koji se Savović 

nije žalila, a potpisan je imenom novinarke „Alo“. Olivera Milošević prokomentarisala je da je 

tekst o istrazi u EPS-u stilski napisan kao da su sve „činjenice“ potkrepljene, a zapravo u tekstu 

nema nijednog dokaza. Komisija je, potom u tri odvojena glasanja, odličila da su svakim 

tekstom prekršene tačke 1, 2 i 3 Poglavlja I, tačka 2 poglavlja II, tačke 2 i 3 Poglavlja III i tačka 

3 poglavlja V. 

 7. Glavni i odgovorni urednik portala „Zoomer“ Nemanja Marinović, uz saglasnost Bojane 

Novaković, podneo je žalbu u kojoj je naveo da je „Informer“, objavljivanjem netačnih 

informacija i rečenica izvučenih iz konteksta, kojim su učitali značenje izjava sagovornica 

„Zoomera“ potencijalno ugrozio njihovu bezbednost. On je dodao i da „Informer“ nije 

poštovao autorstvo jer „Zoomer“ nije naveden kao izvor sadržaja, niti je postavljen link ka 

originalnom sadržaju. Nadežda Budimović je ocenila da je ovo „školski primer“ kako se može 

manipulisati izjavama izvučenim iz konteksta i kako se može napraviti potpuno suprotna 

priča, te da je potpuno jasno zašto nije naveden izvor i linkovan originalan sadržaj, jer bi 

svako ko bi pogledao emisiju shvatio da je reč o opasnom maniru zloupotreblje sadržaja. 

Sanja Pavlović je rekla da je pogledala ceo podkast i tek kada se odsluša cela emisija može se 

shvatiti koliko su izjave sagovornica zloupotrebljene. One su, kako je navela, sa toliko strasti 

govorile o zemlji, vodi, vazduhu, ekologiji i Srbiji, a oni su to potpuno izokrenuli kao da 

govore nešto protiv ove zemlje. Komisija je jednoglasno odlučila da su prekršene tačke 1, 4 i 

5  Poglavlja I i tačku 1 poglavlja IX. 

8.Nemanja Šarović uputio je žalbu Savetu za štampu zbog kolumne Dragoljuba Petrovića, 

koju je smatrao uvredljivom i napisanom sa ciljem da se diskredituje i on i bivši i sadašnji 

članovi Srpske radikalne stranke. Olivera Milošević je, u toku diskusije, rekla da kolumna ne 

može da bude opravdanje za vređanje ljudi, da kolumna nije „sveta krava“, pa da njome ne 

može da se prekrši Kodeks. Ipak, u ovom slučaju, misli da nije prekršen Kodeks, jer je 

Šarović javna ličnost i mora da bude spreman da istrpi kritiku. Rodoljub Šabić je rekao da je 

nemoguće proveravati istinitost vrednosnih sudova i da je to nesporno, ali da se ni oni ne 

mogu iznositi na način koji nije limitiran elementarnim poštovanjem dostojanstva i zabranom 

diskriminacije. Dodao je da će se rukovoditi time da je reč o veoma eksponiranoj javnoj 

https://informer.rs/politika/vesti/985771/protest-tuzilaca-ispred-tuzilastva
https://informer.rs/politika/vesti/985771/protest-tuzilaca-ispred-tuzilastva
https://www.alo.rs/vesti/politika/1016152/opozicioni-protest-ispred-palate-pravde/vest
https://www.alo.rs/vesti/politika/1016152/opozicioni-protest-ispred-palate-pravde/vest
https://www.alo.rs/vesti/politika/1023234/proglasov-tuzilac-kako-je-bojana-savovic-sabotirala-istragu-u-eps-u-a-sada-glumi-zrtvu/vest
https://www.alo.rs/vesti/politika/1023234/proglasov-tuzilac-kako-je-bojana-savovic-sabotirala-istragu-u-eps-u-a-sada-glumi-zrtvu/vest


ličnosti, koja svakodnevno vodi oštre duele. Jelka Jovanović je napomenula da humoristički 

sadržaji mogu biti na ivici kršenja Kodeksa i da tako može da se gleda na spornu kolumnu, 

dodajući i da, kada se za nekog kaže da je „idiot“, to ne predstavlja vrednosni sud, već 

kvalifikaciju. Međutim, u ovom slučaju postoji jedna specifičnost, a to je da ovo nije klasična 

novinarska kolumna, već satira, te da za humorističke priloge važe nešto drugačija pravila. 

Nadežda Budimović je istakla da je jedino „opravdanje“ to što je tekst satiričan, jer jeste 

uvredljiv. Tamara Skrozza je ocenila da je tekst „na ivici noža“, bez obzira na formu, 

naglasivši da se čak 12 puta pominje reč „idiot“, te da to jeste uvredljivo, iako nije opasno po 

žalitelja. Glasaće, ipak, da Kodeks nije prekršen s obzirom na to da je Šarović javna ličnost i 

da može to „da podnese“. Ana Martinoli je, međutim, smatrala da Kodeks jeste prekršen, pre 

svega odredba koja se odnosi na poštovanje dostojanstva osobe o kojoj se piše, ali i sve druge 

tačke koje su navedene u žalbi. Objasnila je da tekst jeste uvredljiv, zlonameran je i „da se 

nije osećala dobro dok je to čitala“. Komisija je, posle rasprave, sa deset glasova za i jednim 

protiv odlučila da Kodeks nije prekršen. 

9.Član Komisije za žalbe Zlatko Čobović podneo žalbu protiv više medija koji su preneli 

obraćanje predsednika Srbije Aleksandra Vučića sa njegovog Instagram profila, u kojem je 

vređao i pretio hapšenjem nakon protesta građana u Nišu, koji su gađali jajima gradske 

funkcionere. Čobović je bio izuzet iz rasprave i odlučivanja, a Olivera Milošević je bila 

izuzeta iz rasprave i odlučivanja o delovima žalbe na tekstove objavljene u „Novostima“ i 

„Politici“. Milena Vasić je podsetila da je Komisija i na prethodnoj sednici razmatrala sličnu 

žalbu i dodala da nije promenila mišljenje, jer i dalje smatra da postoji javni intesres koji 

preteže, pošto je važno da se zna da je predsednik pretio i vršio neprihvatljiv uticaj na 

provosuđe. Takođe, kažnjavanje medija zbog prenošenja izjava predsednika države 

predstavljalo bi neki oblik cenzure. Jelka Jovanović se nije saglasala sa njom, ukazala je da u 

ovom slučaju nije reč o direktnom prenosu, nego je sadržaj prenet sa njegovog naloga na 

društvenim mrežama, pa je bilo vremena i mogućnosti da svaki urednik odluči da li će to 

preneti ili ne, ili da izabere deo koji će preneti, pa i da se komentariše to što je rekao. Medij 

nema pravo da ustupi svoju platformu čoveku koji bi morao da predstavlja sve građane, da bi 

on vređao ljude i pretio im. Rodoljub Šabić je rekao da je u pitanju veoma delikatna stvar, da 

mediji treba da prenose informacije koje daju organi vlasti, ali je upitao da li je u suprotnosti 

sa Kodeksom da novinari i urednici prenose „očigledne neistine“, budući da u Kodeksu piše 

da mediji ne učestvuju u širenju neistina. Novinar bi mogao da prenese sve što je rekao, ali da 

istovremeno i kaže, ali...to nije istina. Tamara Skrozza je rekla bi u „idealnom svetu“ moglo 

da se raspravlja o tome, ali da u situaciju u kojoj je naše društvo, moramo da znamo u kom je 

mentalnom stanju i kakvog je raspoloženja jedina insiticija koja postoji i funkcioniše u državi. 

Istakla da je javni interes nesumnjiv i da bi i ona prenela to da je bila na mestu urednika u tom 

trenutku, jer objašnjava situaciju u društvu i upozorava te ljude šta može da im se desi. Filip 

Švarm je naglasio da bi u ovom slučaju šteta mogla biti veća od koristi, ukoliko mediji ne bi 

preneli ono što je Vučić govorio, jer je važno da to građani vide i čuju šta govori i kako se 

ponaša čovek od koga toliko mnogo toga zavisi, kome preti i koga tergetira i to mora da se 

dokumentuje. Dodao je i da često novinari i urednici ne mogu da znaju šta se tačno dogodilo i 

šta je istina, da bi mogli da reaguju odmah, kao i da se ne bi upuštao u to da neko uvodi neku 

cenzuru, tačnije da razvrstava šta neko treba, a šta ne treba da objavi. Ana Martinoli je 

ukazala na to da postoji i drugi nivo problema – da nije pitanje da li je ili nije preneta izjava, 

nego da li je, tom prilikom, dat kontekst, neko prateće objašnjenje ili čak neka vrsta 

komentara, već je ključni problem što su se svi ovi mediji (a verovatno i još neki) pretvorili u 



ogledalo profil predsednikovog profila i prenose sve što objavi bez komentara. Oni nisu ničim 

to „obogatili“, već su samo doslovno preneli to što je objavljeno, tako da zapravo ne rade ono 

što im je posao, a taj problem se ne rešava time što nešto neće preneti. Filip Švarm i Tamara 

Skrozza su ukazali na to da nije uvek moguće ni komentarisati, ni dati kontekst, što zavisi i od 

prirode medija. Nadežda Budimović je, govoreći o tome da li treba prenositi „očigledne laži“ 

postavila pitanje da li se neprenošenjem toga ta osoba abolira od odgovornosti za izrečeno. 

Rekla je da ima razlika u tome šta su i kako preneli mediji na koje se odnosi žalba, nisu svi 

tekstovi isti, tri medija se praktično poistovećuju sa onim što on govori i iznose kao činjenice 

ono što je rekao, a ne kao njegovu izjavu. S druge strane, ukoliko bi Komisija odlučila da je 

Kodeks prekršen, kako bi mediji izveštavali u nekoj budućoj sličnoj situaciji i da li bi to 

dovelo do autocenzure, da novinari razmišljaju da li je to što je predsednik države rekao 

isitina ili nije i da li treba da prenesu ili ne. Sanja Pavlović je navela i da je prenošenje ovoga 

što je izgvoreno i na način na koji je izgovoreno važno, ne samo zbog ovog trenutka, nego i 

zbog toga što je važno i za budućnost da se to dokumentuje i arhivira. Komisija je, po 

okončanju rasprave, u odvojenim glasanjima, sa osam glasova za i dva protiv odlučila da 

„Blic“, „NIN“, „Informer“ i „Alo“ nisu prekršili Kodeks, dok je ista odluka za „Politiku“ i 

„Novosti“ doneta sa sedam glasova za i dva protiv.  

10. Izvršna direktorka Slavko Ćuruvija fondacije Ivana Stevanović zatražila je od Saveta za 

štampu da oceni da li su portali „Alo“, „Novosti“, „Informer“ i „Politika“ prekršili Kodeks 

novinara i novinarki Srbije kada su preneli izjavu koju je dala za televiziju N1 i optužili je da 

preti novinarima. Olivera Milošević je bila izuzeta iz rasprave i odlučivanja o delovima žalbe 

koje se odnose na „Politiku“ i „Novosti“. Milena Vasić je rekla da misli da je žalba potpuno 

osnovana, da je reč o kampanji „iz iste kuhinje“ i da je prekršena i tačka 3 poglavlja V, koja 

se odnosi na zlonamerno narušavanje reputacije. Zlatko Čobović je rekao da bi trebalo istaći u 

obrazloženju odluke da se, po ko zna koji put, isti tekst distribura sa jednog mesta i prenosi i 

ukazao na to da je „Alo“ tekst objavio u 17.56 (taj tekst je jedini potpisan), „Novosti“ u 18 

sati, „Informer“ u 18.15, a „Politika“ u 19.10, a da su čak i naslovi u prva tri medija identični. 

Tamara Skrozza je rekla da su plaši ovakvih testova, jer su uzrok postepenog raspada društva. 

Ovakvi tekstovi su razlog zbog kojeg se ljudi plaše da govore. Novinari imaju svakog dana 

sve manje sagovornika. Ljudi koji imaju da kažu nešto i znaju šta da kažu u raznim oblastima, 

zbog ovakvih tekstova ne žele da govore. Takvi tekstovi seju strah i utiču na eroziju društva“, 

pa ćemo zbog tih tekstova postati „nemušto društvo nemuštih ljudi“. Sanja Pavlović je dodala 

da je, uz sve predložene tačke, „Politika“ prekršila i odredbu po kojoj nalsov mora da 

odgovara sadržaju teksta, jer je u naslovu navedeno nešto čega u tekstu nema. Komisija je, 

nakon toga, jednoglasno odlučila da su prekršene tačke 1, 2,3 i 4 Poglavlja I, tačka 2 poglavlja 

III i tačka 3 Poglavlja V. U slučaju „Politike“ prekršena je i tačka 5 Poglavlja I. 

11.Psihološkinja Snežana Repac navela je u žalbi da su „Republika“ i „Srpski telegraf“, u 

tekstu koji kritikuje reklamu kompanije „Đenerali“ u kojoj su glavni glumci deca, pogrešno 

preneli njeno stručno mišljenje, predstavljajući ga kao njenu ocenu da su deca zaista 

zloupotrebljena. Dodaje da se obratila redakciji za demanti, nakon što je dobila tužbu od 

kompanije „Đenerali“, ali da nije objavljen. Olivera Milošević i Tamara Skrozza su na 

početku diskusije rekle da će biti uzdržane u ovom slučaju, jer ne mogu da znaju šta je 

žaliteljka rekla, ni da li je to tačno preneto, niti postoji mehanizam da to utvrde, a sličnog 

stava bila je i Jelka Jovanović. Nemamo ni snimak, ni bilo koju drugi dokaz koji potvrđuje šta 

je tačno izoovorila, rekla je Skrozza i istakla da je zaista ozbiljan problem kada se daje izjava 

telefonom - kako sagovornik može posle da dokaže šta je rekao. Ona je pozdravila to što je 



„Srpski telegraf“ odgovorio na žalbu i dodala da se nada da će nastaviti sa tom praksom. 

Zlatko Čobović je rekao da ne voli da bude uzdržan, ali da ne zna na osnovu čega bi se 

opredelio, jer ne zna šta je žaliteljka rekla, dodajući da je simptomatično da je poslala demanti 

tek nakon što je dobila tužbu, a da joj pre toga ništa nije smetalo. Milena Vasić je rekla da 

razume i redakciju koja nije objavila demanti, jer ona praktčno time njih stavlja u nepovoljniji 

položaj u sudskom sporu, budući da je tužena i redakcija. Nadežda Budimović je rekla da ni 

sam demanti nije ubedljiv, jer se ne navodi jasno šta u tekstu nije tačno preneto. Komisija je, 

po okončanju rasprave, sa sedam glasova za i četiri uzdržana odlučila da Kodeks nije 

prekršen.  

Sednica je završena u  20.05 sati.   

 

Zapisnik vodila         Predsedavajuća 

Gordana Novaković         Milena Vasić 


