
Име и презиме 

Srđan Nonić 

Наслов 

Ko je dobio pare za medije u Nišu – Zoni plus najviše, Radomirović ispao, Nonić upao 

Извор 

Južne vesti 

Датум објављивања 

2025-05-22 

Тип извора 

Интернет 

Линк 

https://www.juznevesti.com/drustvo/ko-je-dobio-pare-za-medije-u-nisu-zoni-plus-najvise-

radomirovic-ispao-nonic-upao/ 

Текст жалбе 

U tekstu koji sam naveo, Južne vesti su opet na svoj stari način pribegle kreiranju 

naslova gde će insinuirati da "nešto smrdi" i na taj način stavili mene, "Nonića" i 

Radomirovića u jednaki položaj po konotaciji. Iako "Nonić" i NIška inicijativa nisu jedini 

koi su "upali", iskoristilu su naslov da diskredituju mene i moj rad, medij čiji sajt postoji 

od 2019. godine a medij registrovan od 2020. godine, igrajući po najnižim pobudama 

čitalaca da smo saradnici režima jer smo se javili na, zamislite, javni konkurs, gde je 

medij za temu od javnog interesa rada javne uprave dobio 590.000 dinara, dok je isti 

Radomirović dobijao 60% svih para na konkursima do sada, a bilans stanja njegovog 

medija je sa milionima Eura na godišnjem nivou. Belami i Radomirović su bili bastion 

neprofesionalnog i selektivnog izveštavanja, pa smatram velikom namerom da se na 

ovaj njima jako poznat način, hejterskim naslovom stvori slika saradnika vlasti. To im je 

nmodus operandi, i svaka čast, nikad nisam video medij koji bolje plasira ovakve 

naslove. Pored naslova, u tesktu postoji samo jedna rečenica o tome, što jasno govori 

da je naslov čista zlobna namera, ali selektivna i nepotpuna istina. 

U naletu mržnje i želje da me oboje kao saradnika vlasti, propustili da u tekstu provere 

činjenice, a iste govore da nisam "samo ja upao" već da postoje od ranije poznati 

urednici nekritičkih medija koji su osnovali firme, neke i pre nekoliko meseci, a koji su 

dobijali mnogo veće iznose. Tu je i građevinska firma koja je dobila skoro 4 miliona na 

konkursu za medije, koju u naletu zlobe su skroz propustili. 

To nije smetalo uredništvu, pa to nje stavila u naslov, ali "Nonić" jeste. Naravno, po 



kometarima se jasno vidi da je igranje sa najnižim pobudama upalilo. 

Podelilo se na istom konkursu 54 miliona, sa linije koja je imala oko 80 miliona para, 

"Nonić" je za projekat "Mediji u sliužbi građana" dobio neverovatnih 590.000 dinara, pa 

se tako povela hajka da sam se prodao za 5.000 eura SNS-u, koji je vodio i vodi 

dvocifren broj postupaka protiv mene, za sada bez uspeha. 

Iskreno, nadam se da nećete da se oet zbunite dok zdušno branite "bele medvede 

novinarstva" koji svaki potez kriju iza javnog interesa, i da skočivši u raspravu i odbranu, 

se ne zbunite da li sam član stranke, komisije, novinar, odbornik, u javnom prostoru i sl 

kao u zadnjem slučaju. 

Pitam se koliko članova Saveta za štampu radi u medijima koji se bar malo finansiraju iz 

javnih fondova, i da li bi isto mislili da se piše o njima tako. Ovde je osuda isključivo na 

toj bazi, pa možemo da pomislimo da je u redu da se vodi šešpeljevska hajka protiv 

onih koi se finansiraju iz stranih fondera i da ih nazivamo plaćenicima ambasada i sl, što 

bi bio, ako se ne varam, poziv na linč. 

Žalim se na prekršaj kodeksa iz 1. glave Kodeksa - istintost izveštavanja, 

Smernice: 

a) Novinari/novinarke moraju sa dužnom pažnjom da provere sve činjenice, da 

konsultuju relevantne izvore i da nepristrasno izveštavaju o svim važnim događajima, a 

posebno o političkim, društvenim, kulturnim i drugim temama o kojima postoje 

suprotstavljeni stavovi u javnosti. 

b) Novinari/novinarke su dužni/dužne da iznose tačne i proverene informacije i da ih 

saopštavaju u odgovarajućem kontekstu. 

Baš ovaj deo sa kontekstom ustvari čini da je naslov u potpunosti suprotan ovim 

smernicama. Opet napominjem, u tesktu je toj činjenici data jedna rečenica. 

 


