Kомунис награђен за брендирање Савета за штампу
Савет за штампу најбоље је осмишљен бренд у непрофитном сектору, одлучило је Удружење за тржишне комуникације Србије (УЕПС). УЕПС је годишње признање у овој категорији доделио агенцији Kомунис, која је осмислила визуелни идентитет Савета за штампу и креирала кампању за промоцију Савета. Kомунис је читав овај посао одрадио бесплатно.
Награда за осмишљавање бренда представницима Kомуниса уручена је синоћ на прослави Дана пропагандиста Србије у конференцијској сали на Београдском сајму.
За награде УЕПС-а ове године конкурисало је укупно 236 радова у 33 категорије, а додељена су 83 признања. Највише награда освојио је управо Kомунис, чак 19, од чега је у седам категорија, међу којима је и осмишљавање непрофитног бренда, освојио прво место.